Βοήθεια

Αν αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα σχετικά με την λειτουργία της ιστοσελίδας μας, παρακαλούμε ενημερώστε μας με άμεσο μήνυμα στο messenger ή τηλεφωνικά στο 6989849449

Για να δείτε πόσο κάνουν τα μεταφορικά και πότε υπολογίζεται η ημερομηνία παράδοσης, προσθέστε το προϊόν στο καλάθι. Πηγαίνετε στο καλάθι. Εκεί, εισάγοντας τον ταχυδρομικό κώδικα, επιλέγοντας παραστατικό και τρόπο πληρωμής, εμφανίζονται τα στοιχεία -  Έξοδα αποστολής, Τελικό Σύνολο, Εκτιμώμενη ημ/νια παράδοσης, Τόπος παράδοσης.

Για να αγοράσετε κάποιο προϊόν που υπάρχει στις κατηγορίες Έπιπλα & Υλικά. 
Η διαθεσιμότητα του προϊόντος πρέπει να εμφανίζει την ένδειξη "Διαθέσιμο" δίπλα στο SKU. Πατάτε το πορτοκαλί κουμπί "Προσθήκη στο καλάθι", επιλέγοντας τεμάχια, μέτρα (ανάλογα με την μονάδα μέτρησης που έχει το κάθε προϊόν). Στη συνέχεια πατάτε πάνω δεξιά το καλάθι και μεταφέρεστε στο καλάθι προκειμένου να συμπληρώσετε όλα τα πεδία, να επιλέξετε τρόπο πληρωμής και να πατήσετε "Ολοκλήρωση παραγγελίας". Με το πάτημα του κουμπιού "Ολοκλήρωση παραγγελίας", σε περίπτωση που έχετε επιλέξει τρόπο πληρωμής με κάρτα, μεταφέρεστε στο περιβάλλον της τράπεζας μέσω ασφαλούς σύνδεσης HTTPS για να ολοκληρώσετε την πληρωμή. Αμέσως μετά την ολοκλήρωση πληρωμής  μεταφέρεστε στην σελίδα μας όπου θα εμφανιστεί μήνυμα επιτυχούς αποστολής και πληρωμής και ειδοποίηση ότι σας έχει αποσταλεί στο email που δηλώσατε ένα γραμμα που περιλαμβάνει κωδικό παραγγελίας με τον οποίο μπορείτε να παρακολουθήσετε την πορεία της παραγγελίας σας.

Για σας δώσουμε προσφορά για επισκευή (μενού Επισκευές) 
μπορείτε να στείλετε μήνυμα στο epipla@parthenopoulos.gr στέλνοντας φωτογραφία του επίπλου που θέλετε να επισκευάσετε και θα σας απαντήσουμε με προσφορά και σε πόσες μέρες μπορεί να είναι έτοιμο. Για περιοχές εκτός Αττικής το κόστος της επισκευής επιβαρύνουν τα έξοδα μεταφοράς που είναι διπλά.